tisdag, september 15, 2009

Drömmarnas resa

För precis 8 år sedan satte jag mig på ett flygplan ner till Valencia, Spanien, för en termins spanskastudier. Lämnade dåvarande sambon hemma för att uppfylla en dröm. Och vilken härlig tid det blev! Ser tillbaka på tiden i Valencia som en av de allra roligaste perioderna i mitt liv. Lärde mig kanske inte så mycket spanska som jag hade hoppats, men fick vänner för livet och underbara upplevelser i ett fantastiskt land!

Det är en så härlig känsla att uppfylla drömmar. Man blir stolt över sig. Över det faktum att man faktiskt ser till att göra det man allra helst vill.

Snart är det dags för nästa resedröm att bli verklighet. Känns helt overkligt. Och helt fantastiskt! Jag har gått runt med denna drömmen i ganska många år nu och är så glad över att den är på väg att realiseras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar