måndag, september 14, 2009

Eufori!

Det verkar faktiskt som om det det kommer bli av. Jag och J. Ett varv runt jorden. Frihet. Äventyr! AHHHHH!

Jag har fått tjänstledigt från mitt jobb. Och i lördags fick vi veta att även J får det.
Så nu väntar världen. Planen är att sticka i mitten på januari. Det är inte helt klart hur länge vi ska vara borta, men förmodligen 4 månader. Just nu bläddrar vi i kartböcker, läser reseforum, reseberättelser, pratar med folk som vart i väg osv...

Det är inte helt lätt att bestämma rutt. Alla möjligheter finns, och vi kan åka precis vart vi vill. Fatta att man får lite beslutsångest då! =) Men helt klart är att vi kommer åka hit:


Någon som rest jorden runt och har bra tips på en lagom 4-månaders rutt??! Alla tips välkomnas!

2 kommentarer:

  1. Kickan12:07 em

    Hej stina! Såg att du ringt, jag nattade Vile...SÅ spännande det låter med resan! Jag ska ta mig en funderare på hur vi tänkte o så innan vi stack, sen ringer jag :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Gud va det lät härligt med ett varv jorden runt. Shit det blir en spännande trip! :) Hoppas ni mår bra båda. Kram

    SvaraRadera