tisdag, oktober 06, 2009

Inbillningssjuk?

Min krasslighet vill inte riktigt ge med sig. Ont i halsen fortfarande och en irriterande hosta som kickar in framåt kvällen och gör det svårt att sova. Utöver detta så fick jag väldigt ont i käken igår. Har svårt att öppna munnen när jag ska äta. Detta gjorde min kära mor väldigt orolig så hon insisterade på att jag skulle uppsöka vårdcentralen idag. Snäll och foglig dotter som jag är så gjorde jag det idag. Men sköterskan skickade hem mig efter en besiktning som tog mindre än 3 minuter. Jag fick till och med pengarna tillbaka när jag gick därifrån. Hahaha! Har aldrig känt mig mer som en hypokondriker än just då.

Men faktum kvarstår. Jag har ont i käken. Och kan inte öppna munnen utan att det gör ont. Undrar vad det är?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar