fredag, december 04, 2009

If I had a million dollars

Då skulle jag tagit eftermiddagsflyget upp till huvudstaden och shoppat loss. Jag skulle köpt nya skor, stövlar, väskor och KLÄNNINGAR! Sen hade jag gått till den bästa och dyraste frisören för att bli klippt och färgad i någon ny rolig frisyr. Efteråt hade jag säkerligen lipat en smula åt mitt nya self, eftersom jag har lite svårt att ta in förändringar som innefattar mer än att klippa topparna och göra ljusa slingor. Men när jag kommit över den värsta chocken hade jag tagit in på ett lyxigt SPA och fått massage, ansiktsbehandling och diverse andra härliga behandlingar. Därefter hade jag dressat upp mig i mina nya snygga kläder och gått på en riktigt lyxkrog och ätit det dyraste de har på menyn och druckit en flaska champagne till. Själv. När jag sen var lite lagom smålullig hade jag somnat gott i en härlig hotellsäng.
När jag vaknade dagen därpå i ett grått Stockholm hade jag yrvaket undrat varför jag inte hade tagit flyget till Miami istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar