söndag, september 26, 2010

Saturday night & dreams

Precis avnjutit lördagsmys med god mat & chic-flic. J hade laddat ner "Dear John" endast för min skull! En perfekt film för en dimmig lördagkväll. Middagen bestod av ugnsbakad laxsida med pepparrotscreme & blomkålsmos. Supergott!

Och nu börjar det bli dags för sängen, men istället har jag fastnat framför datorn där jag letar jobb i Australien!!?? Why? Hade tyckt att det vore fantastiskt härligt att bo i USA eller Australien ett år eller två. Eller något annat trevligt land.

Läser bloggar om folk som emigrerat tillfälligt eller för evigt och kan inte annat än vara väldigt avundsjuk.

Dream, dream, dream! Men det är ju där allting måste börja... med drömmar. I slutändan handlar det dock bara om att bestämma sig. Och sedan göra allt man kan för att det man önskar ska bli verklighet. I denna fråga befinner jag mig dock bara på drömstadiet ännu så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar