tisdag, november 23, 2010

Dags att ta tag i det här

Det har verkligen blivit dags att lämna soffa några kvällar i veckan och träna lite istället. Har inte lyckats få rutin på träningen sen vi kom hem i våras, men nu MÅSTE jag! Häromdagen när jag gick på stan med min nya tjocka vinterjacka så fick jag ont i axlarna för att jackan var så tung... ojojoj... då är det illa!

Avslutade mitt 10-åriga samarbete med SATS i augusti. Tyckte det var dags att testa något nytt ställe, men har fortfarande inte skaffat nytt träningskort... Idag togs dock första steget, då jag provade på ett spinningpass som en kollega kör på Lok & motion. Roligt pass! Dessvärre blev jag inte så imponerad av själva träningslokalerna... lite sunkigt och med alldeles för många killar som inte tvättat sina träningskläder det senaste året. Med andra ord så luktade det inte hallon precis. Men bortsett från det så var det bra. Så om jag inte hittar några nya undanflykter till varför jag INTE ska börja träna så kommer jag snart att bli medlem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar