onsdag, april 18, 2012

Crazy hectic

Om jag kände mig pigg och stark häromdagen så känner jag mig nu ganska trött och sliten... Galen vecka på jobbet med budget deadline och en stor produktlansering som körde ihop sig på grund av sjukdom. Men igår skickade jag in budgeten och idag kickade lanseringen igång. Two down.

Tycker egentligen att jag har ett väldigt roligt jobb... men just nu hade jag önskat ett lite lugnare tempo. När man vaknar klockan 1 natten mot måndag och börjar tänka på jobb, och till slut stiger upp och sätter sig och jobbar vid datorn bara för att kunna släppa det man kom på att man måste göra... då är det inte helt bra. I know. Men nu är det bara 7 arbetsdagar kvar! Kvarstår gör några utvecklingssamtal och en hel rad massa andra saker. Well... det jag hinner med hinner jag. Resten får helt enkelt bli som det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar